Kiedy mamy zamiar delegować swoich pracowników do innych państw członkowskich Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas obowiązują. Jeżeli wyjazd jest tylko na kilka dni nie stanowi on większego problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak praca jaką miałby pełnić pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas obowiązywać. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych i kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu który potrzebuje wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszystkie regulacje prawne nie są nam znane bądź nie jesteśmy ich pewni powinno się sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje lub seminaria jakie są organizowane przez: nowa dyrektywa wdrożeniowa delegowanie Dzięki temu zdobędziemy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka uprości nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.